Janek Ledecký chystá novou hudební komedii Zapomeňte na Shakespeara

Janek Ledecký začíná zkoušet novou hudební komediiDivadla Hybernia nás pozvalo na setkání s novináři při příležitosti první čtené zkoušky nové hudební komedie Janka Ledeckého Zapomeňte na Shakespeara. Zkouška se uskutečnila v pátek 2. června 2023 ve 12:00 hodin, a kromě autora a režiséra Janka Ledeckého se jí zúčastnilo opravdu mnoho herců a zpěváků, mezi jinými Aneta Krejčíková, Ernesto Čekan, Petr Vondráček, Lucie Vondráčková, Jan Fanta, Ladislav Korbel, Ivana Korolová, Lukáš Randák, Tomáš Vaněk, a další. O čem nová hudební komedie bude? Pojďme se na to společně podívat.

První čtené zkoušky se zúčastnili Ivana Korolová, Lucie Vondráčková a Jan FantaCo se vše stane v divadle, které náhle změní svého majitele? Herci, kteří jsou připraveni na zkoušení Shakespearova Othella v režii oceňovaného režiséra, se musí přizpůsobit novým poměrům. Nový majitel divadla rozhodne, že se vzhledem k žalostné ekonomické situaci zruší divadelní prázdniny. Divadlo potřebuje novou premiéru, která bude pro turisty trhák. Není na ni ale čas, dokonce nejsou ani peníze. Musí se vzít to nejlepší z již existujících představení a velkolepá show může začít! Podaří se nakonec Divadlo Svět zachránit?

V představení si zahraje také Ernesto ČekanBude se tančit fackovací tanec, zpívat, a když se rozsvítí, uvidíte černé divadlo. Nebudou chybět ani akrobatická čísla, ohně, latex, hipohopový rap, obří Beruška i čmelák, hudba Beethovena i Ledeckého, bortící se divadlo a hovniválové, žonglující s koulí přímo na scéně. To je jen drobný výčet divadelní zkázy a útoku na bránice návštěvníků Divadla Hybernia, které se právě začíná připravovat. Režisér a autor, hudebník Janek Ledecký začíná zkoušet novou hudební komedii Zapomeňte na Shakespeara!

Posilou týmu je také Petr VondráčekJanek Ledecký ke své nové hře říká: „Hamlet, Galileo, Iago…Chuť na hudební komedii z divadelního prostředí ve mně zraje už víc než dvacet let. A jsem rád, že jsem si počkal. Dvacet let jsem sbíral všechny ty zásadní momenty divadelní magie na scéně i v zákulisí, abych vám je teď naservíroval nahuštěné do dvou hodin. Takže - držte si klobouky, pojedeme z kopce!“ Novou hudební komedii o zkáze divadla pro dvanáct herců napsal Janek Ledecký po sedmi letech od poslední premiéry muzikálu Iago. Pečlivě herce vybral během dubnových konkurzů, vzhledem k náročnosti rolí – musí umět tančit, zpívat a rychle se pohybovat po scéně, a to vše v různých kostýmech. V hlavních rolích se představí Václav Kopta, Lucie Vondráčková, Ivana Korolová, David Gránský, Ernesto Čekan, Petr Vondráček, Mojmír Maděrič a další.

V nové komedii uvidíme i Tomáše Vaňka a Jana Fantu„Jedná se o kvalitní hudební komedii, která se pyšní autorskou hudbou, originálním námětem i vtipnými texty. A navíc tu máme jedinečnou příležitost vidět Janka poprvé v roli režiséra. Věřím, že diváci budou mít skvělý zážitek. Vstupenky jsou již k dispozici, tak neváhejte a přijďte se pobavit,“ zve do divadla Eva Homindová, ředitelka Divadla Hybernia. Premiéra se uskuteční v Divadle Hybernia 28. října 2023 v 18 hodin. Vstupenky si můžete zakoupit v pokladně Divadla Hybernia nebo v obvyklých předprodejích. Fotografie ze zkoušky si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

Do režisérského křesla usedne sám autor Janek Ledecký Herci režiséra soustředěně poslouchali Všichni se na novou práci těší Svou roli dostal také Ladislav Korbel
Lucie Vondráčková si scénář odnáší na prázdniny Svých rolí se dočkaly také Andrea Holá a Barbora Fialová Janek Ledecký si dal s novým dílem na čas O Lucii Vondráčkovou měli novináři velký zájem
Ivanu Korolovou jsme zastihli v dobré náladě O Janka Ledeckého se novináři skoro prali, aby s ním mohli udělat rozhovor Lucie Vondráčková a Jan Fanta odcházeli ze zkoušky společně Také Lukáš Randák bude mít v nové komedii svou roli