Lucie Bílá představila muzikál Srdeční záležitost

Annie a Steve se nakonec zase sblížíV Divadle Lucie Bílé se 21. září 2023 konala tisková konference k muzikálu Srdeční záležitost. Principálka divadla Lucie Bílá představila tvůrce díla i obsazení jednotlivých rolí a přiblížila nám také děj. Annie se v den svých dvacetin provdala za Steva - muže, do kterého se zamilovala na první pohled. O třicet let a dvě děti později se oba stále milují... Jen zapomněli, jak to tomu druhému říci. Autorka muzikálu Srdeční záležitost (v originále Heartbeats The Musical) Amanda McBroom se dostala na vrchol popových žebříčků s hitem "The Rose" oceněným mnoha cenami Grammy. Z šestnácti svých písní vytvořila příběh Annie - ženy v domácnosti, která v jeden den oslaví padesáté narozeniny i třicáté výročí svatby. Zatímco se hlavní hrdinka ohlíží za svým životem a přemýšlí, zda ji jeho naplnění neminulo, je na pokraji objevení nového významu slova štěstí.

Účinkující včetně několika alternacíMuzikál Srdeční záležitost se odehrává v současnosti a s obrovským nadhledem a humorem se zamýšlí nad odvěkou hádankou zvanou "sebepoznání". V hlavní roli Annie účinkuje bez alternace Lucie Bílá. V roli Steva budou alternovat Robert Jícha a Denny Ratajský. V dalších rolích se představí Markéta Poulíčková/Markéta Schimmerová Procházková, Peter Pecha/Marco Salvadori, Tereza Hálová/Kateřina Pechová a Josef Fečo/Martin Schreiner. Českou premiéru muzikálu uvede Divadlo Lucie Bílé 28. září 2023.

Markétě to v blond paruce tuze slušeloNovináři si mohli poslechnout několik písní z muzikálu, které si tvůrčí tým pro ně připravil. Jako první zazněl duet „Má, co chtěl“ v podání Kateřiny Pechové a Markéty Schimmerové Procházkové, ve druhé skladbě „Nákup“ jsme si poslechli Lucii Bílou, Martina Schreinera a Petera Pechu. Ve třetí písni „Pondělní blues“ se novinářům představili Denny Ratajský, Marco Salvadori a Josef Fečo. Poslední skladbou tohoto ukázkového bloku byla „ Každý z nás se někdy spálí“, zazpívali ji společně Lucie Bílá, Robert Jícha, Markéta Schimmerová Procházková, Peter Pecha, Tereza Hálová a Martin Schreiner. Potom dostali novináři prostor pro rozhovory a focení, průběh ukázek si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

Tvůrci
Libreto, hudba a texty Amanda McBroom
Vytvořili Amanda McBroom a Bill Castellino