Fantoma Opery okouzlia Christine Daaé Natálky Grossové

Raoul Tomáš Vaněk miluje Christine v podání Natrálie GrossovéMuzikál Fantom Opery v září 2023 vstoupil do své závěrečné fáze uvádění, která skončí 16. prosince 2023 derniérou tohoto díla, aby uvolnila prostor jinému muzikálu - Bídníci. V obsazení Fantoma došlo ke změně. Obě představitelky Christine Daaé Michaela Gemrotová i Monika Sommerová nemohly pro své mateřské povinnosti účinkovat, a tak se jejich role ujala nová posila. 23. září tak poprvé před diváky v této roli vystoupila nová představitelka Christine Daaé, která se do té doby altrernovala s Andreou Gabrišovou v roli Meg Giry - Natálie Grossová. A my jsme jako jediní mohli být u toho.

Monika Sommerová v sedmém měsíci těhotenství odehrála dvoják v náročné roliMonika Sommerová má termín porodu na 15. listopad, a pokud jí to její stav v šestinedělí umožní, chtěla by vystoupit na derniérovém představení. Nicméně právě 23. září zachránila představení, kdy v sedmém měsíci zaskočila v roli primadony Carlotty na obou představeních za kolegyni Janu Borkovou, která mělá náhlou zdravotní indispozici.

Bylo to tak narychlo, že ji produkce nestačila ani změnit v titulcích, které běží na monitorech v divadle. Ale ani nová posila hereckého týmu - Natálie Grossová, není uvedena na oficiálním webu muzikálu u role Christine Daaé, tak snad se alespoň toto podaří doplnit. Rozhodně si to svým výkonem zasloužila.

Christine Natálie Grossová a Fantom Radim Schwab v podzemíNatálka zpívala velmi dobře a čistě, v hlase jí nebyla znát tréma, koneckonců není to její první významná role - ztvárnila například hlavní roli čarodějky Glindy v muzikálu Čarodějka, nebo Sáry v Plesu upírů či Denisy v muzikálu Okno mé lásky. Tanečně byla vynikající, což v minulosti potvrzovala často v roli baletky Meg Giry, a samozřejmě i v dalších rolích v jiných dílech. Herecky rozhodně vyzrála, každé poloze své role dá velmi uvěřitelnou podobu, nepřehrává, výrazy jsou dotažené a přesné zdálky i zblízka. Vzhledem ke své povaze si nejvíce užívala momentů, které oslavují hudbu.

Natálku v hledišti podpořila i maminka ŠárkaV hledišti ji podporovala maminka Šárka, ze scény sestra Denisa Grossová (v roli Garderobiérky), stejně jako všichni herečtí kolegové v zákulisí, a tak si představení nakonec užila, a při děkovačce jen zářila. Stejně jako ostatní herci, kteří dnes divákům zprostředkovali tento nádherný zážitek - Monika Sommerová, Tomáš Vaněk, Radim Schwab, Josef Štágr, Jan Urban, Miroslava Časarová, Adéla Haviarová, či Aneta Dobešová a všichni další, včetně ansáblu a baletek. Rozhodně doporučuji navštívit toto představení, dokud se ještě v GoJa Music Hall uvádí.

Natálie Grossová v roli Christine Daaé
Vikomt de Chagny s řediteli divadla Carlotta Giudicelli v podání Moniky Sommerové a Ubaldo Piagni Meg Giry a Christina Daaé Tajemný Fantom Opery láká Christine do svého světa bez lidí
Že by Fantom Opery měl i schopnosti Batmana? Monika Sommerová si představení užívala Natálka Grossová měla jistě trému, ale nedala ji na sobě znát Standing ovation si Natálka zaslouženě vychutnala