Porod v Divadle Hybernia

Přednáška začíná…V Divadle Hybernia se v únoru chystá speciální představení - hudební monodrama i komedie současně s názvem Otec v šestinedělí, v kterém se nám osobně představí čtyřnásobný otec Roman Vojtek. Role je napsána Romanovi přímo na tělo, týká se životního období očekávání a narození dítěte, kde je spousta vtipných situací, které zažil každý rodič. Velkou zajímavostí tohoto díla je, že Roman zde neztvární jen jednu postavu. Chcete být připraveni na narození dítěte a všechny situace s tím spojené? Pak vám poradí "přednáška" Otec v šestinedělí.

Babička RomanaPředstavení ukáže zážitky z pohledu otců na období očekávání potomka, porodu a následného šestinedělí s nadhledem a respektem k ženám. Roman Vojtek vystřídá během dvou hodin asi dvacet rolí, ve kterých hraje nejen otce, ale mnoho dalších postav, které v průběhu očekávání narození dítěte potkává, ať už to bude babička, dědeček, tchyně, šéf, účetní, kamarádi Láďa a Marek - kteří vždy dobře poradí. Komedie slibuje velkou dávku humoru a hlavně chlapský pohled na vztah, komunikaci, lásku, těhotenství, porod a šestinedělí.

Režisér a autor v tvůrčím procesu…Na představení se podíleli režisér Petr Svojtka a jako autor Michal Novák a umělecký ředitel Divadla Hybernia Otakar Pfeiffer. Ráda bych se podělila o malou ochutnávku a postřehy z ukázky, kde Roman Vojtek opravdu jedinečný úvod začíná přednáškou o otcovství, poté se vtipně dostáváme k porodu a na oddělení šestinedělí, kde zdravotnický personál řeší kojení. Roman se dostává do komické role zdravotní sestry, která kontroluje a poučuje maminky, jak miminka přibývají a jak se správně kojí.

Nadstandard vyhrává…Potom musí jako otec - který byl přítomen u porodu - svádět souboj s dalším otcem a klíčky k nadstandardnímu pokoji, který si přála jeho žena. Jak souboj dopadne, nebudu prozrazovat. Po propuštění z porodnice domů se musí připravit na příjezd tchyně, která hledá, na koho je asi tak miminko podobné a působí trochu jako tornádo. Ukázka končí konečně v práci, kde Romanovi radí kamarádi, jak se nejlépe poprat s rolí otce - třeba koupit dítěti tablet.

Vítězem je Roman Vojtek!Myslím si, že návštěva tohoto představení bude stát za to, tak milé maminky, tatínkové, babičky, dědečkové, přijďte se pobavit a zavzpomínat na vaše rodičovské okamžiky. Jedinečná one man show Romana Vojtka má premiéru 15. února 2024. Vstupenky jsou již v prodeji.

Otec přichází k porodu Sestřička na šestinedělí Otec se vrací do práce za kamarády Tvůrčí tým: režisér, herec a autor